Sunday 11 January 2015

Salam 2015..

Dah genap 2 thn saya menyepi dari memblog..
Sejak kelahiran Hana Salsabiela, saya begitu sibuk (sibuk ke?) dengan urusan yang tersayang. Maklumlah, baru belajar jadi ibu... Jadi nak fokus sikit..
Sekarang Hana da berumur setahun 10 bulan, Bulan March nanti genaplah Hana 2 tahun.

Ni pic mase 5 months, saje rindu sangat mase Hana kecik. We have great bonding time, which is BF (Breastfeed) . Alhamdulillah.. Dengan rezki yang dikurniakan olehNya... Saya berjaya BF Hana selama setahun setengah.. X cukup 2 tahun spt yg diinginkan.. Tp pada saya, itu da memadai, saya dah cuba utk bg yang terbaik utk Hana..


Dan sebagai ibu baru, boleh kata saya  sudah agak terbiasa ngan rutin2 harian..
dan yang saya rindui, dunia dapur... mixer.. 
Opps.. dan kemajuan utk tahun ini, saya dah mula berbisnes kek..
hehehe...
Segalanya bermula dengan minat..
Dari situ terbinanya Ixxa Delights...
Memula FB page, lepas tu kawan2 suggest saya utk create and jual melalui Instagram.. hehe.
Blog ni memula asalnya izzaidayu.blogspot.com tp susah nk manage email lain2, jadi saya create satu lagi, ixxadelights.blogpot.com.

Kenapa saya berblog?
1. Saya nk share resepi2 saya ngan kawan2. 
2. Demand dari customer/kawan selepas FB dan IG (amboi..)
3. Xdpt pikir now, tp xpelah, bagus jugak kot. Biasa resepi dalam buku jer.. Biarlah tulis dalam blog, mebi utk rujukan yang lain.. Atau Hana da besar esok2, boley rujuk sini..

Ok, Salam 2015 dari saya, maaf atas segala kekurangan..




No comments:

Post a Comment